جذاب ترین آرایش موی کوتاه زنانه ۲۰۱۹
نوشته شده توسط : نت ویر

 

خیلی از خانم ها از موهای بلند خسته شده اند و نیاز دارند با ظاهر جدید در مهمانی ها باشند اما ترس از کوتاه کردن موی خود دارند به این دلیل که شاید از زیبایی چهره کاسته شود و برای رفتن به مهمانی های رسمی نتوانند با وجود کوتاه بودن موها آنها را آرایش کنند.

در این مطلب قصد دارم شما را برای داشتن یک مدل موی کوتاه شیک و زیبا راهنمایی کنم تا اگر تردیدی در کوتاه کردن موهایتان داشتید را از بین ببرید.

انتخاب درست آرایش مو برای بانوان یکی از موارد جذاب شدن چهره به حساب می آید، انواع و اقسام مدل های مو برای خانم ها وجود دارد و حالا انتخاب یک مدل مو مناسب نیاز به دقت لازم دارد تا بتواند چهره شما را مطلوب تر از همیشه نشان دهد.

مدل موی کوتاه زنانه و مدل موی بلند زنانه از انواع مدل موهای متنوع برای خانم ها هستند و شما می توانید با توجه به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری خود مدل موی خود را از بین این مدل های متنوع انتخاب کنید.

انواع مدل مو زنانه کوتاه ۲۰۱۹ برای انواع سلیقه ها

بعد از کوتاه شدن مو نوبت به براشینگ و آرایش مو می رسد در ادامه با مدل موهای کوتاه ۲۰۱۹ که به استایل شما تغییرات اساسی می دهد آشنا می شویم:

مدل مو کوتاه مخصوص موهای هایلایت شده

مدل مدل مو کوتاه برای صورت گرد

مدل مو کوتاه برای صورت کشیده

 مو کوتاه دخترانه ساده

مدل مو کوتاه برای موهای کم پشت

آرایشگران حرفه ای باتوجه به فرم صورت مدل مو کوتاهی که بیشتر به شما بیایید را انتخاب می کنند و اگر فرم صورت طوری باشد که بطور کل مدل مو کوتاه زیبایی چهره شما را بیشتر نکند از این کار صرف نظر می کنند.اگر علاقمند هستید که بدانید چگونه می شود یک کوتاهی مو خوب و عالی داشت باید تکنیک های صحیح آن را با ثبت نام در دوره آموزش کوپ  بصورت آنلاین و حضوری در کوتاه ترین زمان توسط بهترین مدرسین فرا بگیرید آموزش کوپ زنانه در تهران در سالن زیبایی الماس نشان  برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.





:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: